leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

5. februar 2012

Norgescup i Varingskollen

Idag var jeg med på konkurranse i Varingskollen. Der hvor jeg kom kl. 0850 og trodde at jeg skulle være med junior i konkurransen. Men det viste seg at jeg var med i seniorklassen i denne konkurranse. Da må jeg vente til kl 1130 for registering. I løpet av tiden kjørte jeg med min mamma i bakken for å "øve". Men det gikk så dårlig, og jeg falt hver hoppene og railene. Jrg ble så irritert og hadde ikke lyst å registere meg inn etter denne innsatsen. Men Kenneth sier at jeg kan holde meg til railen for jeg kan best i rail. Da ombestemte jeg meg og registerte meg inn likevel. Når jeg fikk gjort det var jeg spent på hvem i dameklasse som er med, i denne tiden ser jeg ingen. Bare to som jeg kjenner og de skal ikke være med på konkurransen. Så møte jeg Thea Stenshagen. Hun var med på Geilo session-campen. Da følte jeg meg litt tryggere å konkurrere med en som jeg vet hvem. Deretter så jeg enda en jente som var med i Geilo også. Da glemte jeg at det var virkelig en konkurranse.

Da vi skulle øve til konkurransen starter, og øvingen gjorde jeg en veldig bra innsats! Jeg var fornøyd med meg selv, det var en svær gjeng med store gutter som tok f.eks dobbel cork, rodeo og osv. Jeg var ikke i denne nivået. Men likevel klarte jeg å konsentere meg selv og gjøre min beste, og det gjorde jeg på øvingen og den selve konkurranse. Når konkurranse har startet, var jeg litt nervøs. Den første run gjorde jeg ganske bra å til å være i mitt nivå. Men på den siste run hadde jeg uheldig. Jeg falt, og måtte droppe den siste railen som jeg kunne ha fått en del poeng på.

Når vi fikk endelig høre resultat på hvem går videre, hadde jeg forberedet meg at jeg ikke skulle gå videre, og det gjorde jeg ikke. Jeg kom på sist plass av jentene faktisk. Men var fornøyd siden jeg fikk mye bedre poeng enn jeg fikk i Geilo. Det er vel den enedte som jeg kan tørste meg med. Neste gang skal det nok bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar