leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

20. april 2011

Påsken

Alle dagene fra vi fikk endelig fra skolen til nå, hadde jeg det gøy hver enste dag, det går ikke en dag uten å være ute! Jeg har vært ute helt siden fredag etter skolen. Livet er helt herlig, hvem er enig?
Tillegg er  påsken varmest noensinne jeg har opplevd! Egypt for et år siden telles ikke med.. Ute med sol + skate + venner + is = himmel!

Og en ting tillegg som gjør påsken(holdt på å skrive sommer) verdenbeste er været! Det har vært helt fantastisk! Sol + varm!

I går (19.04) fikk jeg endelig ny mobil, nemlig N8! Jeg trodde aldri jeg skulle få denne mobil. Har ønsket denne siden jeg fikk sett den. Men visste at det vil være dyrt, mobilen er dyrt.. Men så plutselig så mamma en dagstilbud. 1 KRONER bare! Så måtte jeg bare bestille den, og fikk idag! Elsker denne mobilen allerede etter en minutt..

1 kommentar:

  1. Jepp, livet er herlig...uten skole, ja.
    Btw, gratulerer med den nye mob :D

    SvarSlett