leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

6. april 2011

Skate

Når jeg var ferdig på skolen i dag, dro vi til byen. Så etter hvert dro de andre hjem, i mens jeg og Cecilie har ikke så veldig lyst til å dra hjem. Da stikket vi en tur til Oslo City, på Humac og Session. Der fant jeg ut at jeg vil skate litt før jeg dra hjem. Deretter dro jeg og Cecilie til Arkadan og skatet litt der. 

Når jeg og hun har dratt hjem til hos meg, ba vi Jørgen om å bli med oss og skate litt før han drar til karatetrening. Det gjorde han, så dro vi til Arkadan og skatet litt der, men ble kastet ut av vakt.... Jørgen har ganske lyst å fortsette med skate. Så skulle vi dra til en park, men havnet til en butikk i stedet for. SrfSnowSk8 butikk! Jeg fikk bare følelsen at jeg skulle ønsket at jeg hadde 1 milloner kroner akkurat der. MASSE KULE KLÆR!!! 

Til slutt kjøpte Cecilie et skatebrett! Så vi skatet litt før vi dro hjem..


Gleder meg masse framover, når helgen er over. Da skal jeg skate masse! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar