leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

15. august 2011

Always snowboard!

Etter jeg har sett to video av snowboard i Tryvann, altså fra de proffe. Savnet jeg å kjøre snowboard utrolig, selv om jeg er ikke like god som dem, men likevel! Kan knapt vente til Tryvann åpner igjen, da skal jeg kjøre MASSE! Skal også telle alle gangene hvor mange jeg har kjørt.

Jeg, mamma og lillesøs kjørte opp til Tryvann for få dager siden, altså jeg hadde øvelsekjøring til dit. Da jeg må se hvordan bakken er om sommeren. Sjokk ble jeg. Det er utrolig hvordan de klarte å lage så stor bakken, med hopp og diverse, selv om naturlige bakken er utrolig lav!


Brettet mitt er en motivasjon. 

Kun en setning før jeg avslutte her..

Jeg savner snowboard utrolig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar