leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

4. august 2011

Snø, jeg savner deg!

Ja, du hørte nemlig riktig! Jeg savner snø, fordi jeg savner å kjøre snowboard. Jeg har snakket med lillesøster ikke så lenge siden, vi snakket om et tema, det var kun snowboard. Da innså jeg at jeg savner snowboard utrolig. Gleder meg masse til snø kommer da kan jeg kjøre igjen! Men det var enste ting som jeg savner vinter, men kulde i byen, masse klær, ull tøy og vinter sko savner jeg ikke! Kun boblejakka mi som jeg kjøpte i Island savner jeg også å bruke den, litt pinlig å savne en boblejakka, men jeg gjorde det...
Hopp med grab savner jeg utrolig!


Jeg har slettet bloggen i en stund, men oppdaget nå at det var ikke smart å slette den likevel. Vil ha den og skriver framover hva jeg klarer og diverse, det er alltid gøy å se hvordan jeg utviklet meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar