leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

22. september 2011

Max uflaks!

I denne uken startet jeg tungt. Slet å stå opp. Mistet skole-motivasjon. Ting har skjedd. Sene kvelder. Fort sliten. Bedre blir det virkelig ikke! Kan ikke tro at det har skjedd på så kort tid, nemlig tre dager. Men tilbake til poenget mitt. Tingene har skjedd og jeg kan fortsatt ikke tro at det skjedde.

På tirsdag da jeg var ferdig med på skolen. Så venner var på første i lista. Jeg var hos noen, der måtte jeg hente matpakken som ikke var spist opp på skolen fra sekken. Da jeg har spist den opp, og snakket masse med de andre. Selvfølgelig måtte jeg hjem for å spise middag. Dro jeg sekken og gikk min vel til hjem. Da jeg var i døra her hjemme. Oppdaget jeg at jeg har ikke lukket sekken. Heldigvis var data der fortsatt! Men jeg begynte å lure hvor bøkene var. Jeg sjekket sekken nøyaktig, ikke der. Så sjekket jeg på rommet mitt, ikke der. Tilslutt måtte jeg sjekke på skolen, IKKE DER!! Nå har jeg forstått at jeg har mistet dem på veien hjem. Men har fortsatt håp at jeg vil finne dem, enn å betale for bøkene..

Uheldigsfugl var ikke over på onsdag. På vei hjem gikk jeg ut fra t-bane og opp for å ta buss, selvfølgelig stod det kontrollene der. Jeg hadde billett, men glemte å aktivere den. Jeg prøvde å spille dum for å slippe unna, det hjalp ikke. Derfor fikk jeg bot! Jeg både lo og ble irritert. Jeg lo fordi jeg kan ikke tro at det skjedde! Første bot min i livet mitt.

På torsdag fortalte jeg selvfølgelig om hendelsen til noen på skolen. Jeg spøkte og lo ved å si hva vil bli neste. Jeg som trodde at det ikke vil skje noe "neste". Når jeg sier det, følte jeg meg ikke noe galt. Det skjedde ikke noe galt helt fram til skoleslutt. Jeg sjekket en melding på mobilen, og la mobilen tilbake på lomma. Da tok jeg en dusj etter breddeidrett-time. Når jeg har kledd på meg og ordnet alt før jeg var klar til å gå hjem igjen! Så sjekket mobilen, men mobilen var ikke i lommen. Da tenkte jeg bare; det var vel neste!! Mobilen er borte. Jeg lette i bagen, jakke og i garderobe, IKKE DER. Ble så irritert! For mobilen min fikk seg uheldig, nemlig knust glass. Fikk den reparert. Nå er den borte! Så ga jeg beskjed til ledelsen, hvis de fikk en blå N8, da er den min!

Når jeg er kommet hjem, glemte jeg selvfølgelig nøkkel, men heldigvis var mamma akkurat på vei hjem! Jeg løp mot henne for å komme meg inn. Så hentet jeg post. Endelig noe til meg. Hyggeligere var det ikke. En innkasso. Jeg ble så irritert! Hvorfor skjedde det meg? Akkruat meg? Men heldigvis var det feil.. Men likevel.

Nå på en måte gruer jeg meg til i morgen, for jeg vet aldri hva som vil skje i morgen. Enda en uhell sitasjon? Som faller i trapp, kommer for sent, får anmerking, mister forstillingen eller sitter fast i heisen. Håper ikke at det skjer noe i morgen. For det orker jeg ikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar