leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

17. september 2011

Quiksilver!

Etter flere uker med å ha snowboard i tankene. Så bestemte jeg at jeg skulle skaffe meg ny snowboardbukse og jakke! Det var veldig vanskelig å finne den "perfekt" til meg. Fordi jeg er veldig kresen når det er angående klær. Så bestemte jeg at jeg ville dra til Norwegian Outlet. I tilfeldig jeg vil finne både bukse og jakke i bra pris. Så jeg, mamma, Andrine og bestemor dro dit. Så jeg gikk rundt for å finne de jeg ville ha. Da fant jeg endelig den jeg ville ha! Etter en kort stund å ha vært i Quiksilver der, en egen butikk! Der fant jeg buksa først, deretter tok jeg en tur innom igjen med Andrine. Da fant jeg jakke også! Ble megafornøyd da jeg kjøpte disse og kom meg ut fra butikk med svær pose!




Nå savner jeg snowboard enda mer! Derfor gleder jeg masse til snø kommer og Tryvann åpner igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar