leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

8. november 2011

Vinter

I dag var mamma på en møte, som handlet om turer til Hafjell i vinter. Det har blitt en tradisjon å dra til Hafjell med venner i en helg i løpet av vinteren. Det vil bli den fjerde gang i året tror jeg. Den første var min mamma og en venns far ansvar, og de to hadde ansvar fortsatt. Det er kjempe fint å ha foreldre som er aktivt i slike ting, slik at det kan bli mange turer til fjellet.


Nå kan jeg ikke vente til snø kommer, og ikke minst kjøre brettet mitt igjen!

I tillegg har jeg vært i Nadderudhallen og hoppet fra stupebrett. 1 meter og 3 meter. Vinter må bare komme nå! Klarer nesten ikke å vente på at snø kommer, Tryvann åpner, finne frem brettet og dra til Tryvann!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar