leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

9. november 2011

Hafjell i vinteren

I dag kom mamma hjem fra en møte. Det handlet om at det skulle arrangere en tur til Hafjell for oss som kjører enten snowboard, slalåm eller twintip! Det har blitt tur dit tre-fire siste vinterene tror jeg. Alle gangene var vellykket. Så denne gangen også, I guess. 


Den første gang tror jeg, eller andre. Husker ikke helt..

NÅ MÅ SNØ KOMME, DA KAN JEG ENDELIG KJØRE BRETTET MITT, DET HAR STÅTT ROLIG ALT FOR LENGE NÅ. 


Nå har jeg mange ting å se frem egentlig, har nesten aldri opplevd å ha så mange ting å gjøre allerede nå til før 2011 er over. 
Bursdag fest til Rebecca og Sara
Italia i en helg med go-gjengen
Sverige forbindelse med VM futsal for døve. 
Dataparty i Trondheim om jeg har penger nok.
Session-camp i Geilo med PPG-gjengen.

Kan vedde at det vil skje flere ting fram over.. 


2 kommentarer:

  1. Kjempefint blogg! :D
    Forresten, fint bildet der oppe da! ;D
    Er blitt din faste leser! :)

    SvarSlett
  2. HELDIIG at du skal på session jentecamp ! <3

    SvarSlett