leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

5. desember 2011

Lekser

Nå har jeg slitet med å jobbe med lekser i flere måneder. Jeg har kanskje gjort leksene her hjemmet max 5 ganger i løpet av halv år, tenk deg hvor mye det egentlig er! Jeg har absolutt ingen skolemotivasjon lenger, har aldri hatt det i andre året egentlig. Slet utrolig masse med å stå opp om morgen i hjemmet. Stakkar pappa og mamma som måtte vekke meg tusenvis ganger før jeg står opp. Det var fordi at jeg ikke gadd å være på skolen.

Kan ikke huske sist når jeg klarer å stå opp etter en vekking og dra til skolen med en gang!

De som klarer å stå opp med en gang, klarer jobbe med lekser, klarer å levere innlevering innen frist, jobber i timene og ikke minst orker å være på skolen ER virkelig heldig! Karakter min synker tror jeg, fraværet øker. Det er absolutt ikke bra! Jeg var utrolig flink med å jobbe på skolen i ungdomskolen, leksene ble bedre og bedre. Etter jeg har startet med videregående, var det helt gøy å være på skolen i den første halvåret. Den siste, var det bare værre og værre. Nå er det nesten verst!

Har mange lekser, innlevering og prøver fram over, men klarer ikke å jobbe enste dritt nå.




Nå venter jeg bare på at Tryvann åpner, denne dagen Tryvann endelig åpner, kommer jeg med en gang dit og KJØRER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar