leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

17. desember 2011

session-camp

Nå ligger jeg i hotelrommet etter ha kjørt en LITEN tur. Kunne ikke kjøre mer, halebeinet hindret meg. Nå må jeg være mer flink å ta hensyn til helsen min. Om det var for to år siden, da ville jeg ha kjørt fortsatt! Det gjorde jeg faktisk for to år siden.. Nå ligger jeg i senga, og hviler. Skal jo også kjøre igjen i morgen :-)

Her er jeg i Geilo, og har vært her siden onsdag. Deilig med snø i utsiktet! 
Utsiktet fra rommet mitt!

Om man går litt nærmere, kan man se bakken der.. Usikker på hva det het, solsiden tror jeg. 

Om du klarer å se helt langt bort der, ser du Geilolia!

Slapper av i senga, som sagt! Blir nok gøy i kveld. Rail-konkurranse, jeg kunne ha vært med. Men turde ikke siden jeg ikke vil falle igjen på halebeinet.. Konkurranse i morgen også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar