leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

29. desember 2011

Juleferie uten å være på Island

Juleferien er snart forbi allerede. Nå sitter jeg i senga og tenker på de fire årene bakover. Disse årene var jeg i Island på nyttårsaften med min kjære Unnur! Hun har jeg feiret nyttårsaften fire ganger! Så nå plutselig er jeg hjemme, på grunn av forskjellige grunner. En av de årsakene vil jeg teste på hvordan det er å være i Norge på nyttårsaften. Om tre dager får jeg svar! Men å gå gjennom dagene er hardt! Det er ikke det samme å være i Norge! 

Jeg savner utrolig å være på Island. Det er mye bedre å være der, for min del syntes jeg! 

Det blir ikke den samme uten Unnur på nyttårsaften! Er alt for vant med henne, nå må jeg prate med henne gjennom Skype, ikke lett syntes jeg. Det er en faste gjeng der med Unnur som jeg pleide å være med, det er litt hardt å se dem i Skype. Jeg er utrolig glad for at de er snille med meg og lot bli hos Unnur, slik at jeg kan "være med dem"


Unnur var sjåføren på nyttårsaften! 


Ikke akkurat det beste bilde av oss to 


En gutt som jeg gikk barnehagen med, Arnold :-)


Blue Lagoon med den digge gjengen! 


Ikke akkurat det beste bilde her også, men fra venstre, Arnar Smári, Unnur, Arnold og meg!


Nå må jeg bare være her i Norge fram til 2012, da kan jeg hyle at jeg skal til Island til neste romjulen! Savner der utrolig, nå Unnur som er ikke på, det betyr at hun er ikke hjemme. Hun er sikkert ute og ha det gøy med gjengen..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar