leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

5. januar 2012

Nosegrab

Nå har jeg endelig klart nosegrab i hopp! Det var dagens. Men ikke akkurat dagens da jeg klarte! For i Tryvann har to line hopp, så to hopp på gang. Den første klarte jeg meg fint med nosegrap, og var forberedet til den neste, jeg klarte igjen i lufta. Men dessverre rakk jeg ikke å ha brettet rett før landingen. Så jeg landa med bunnen av brettet, og falt ned. Jeg dro ut armene for å støtte halebeinet. Har ikke lyst å skade meg i halebeinet igjen. Der og da skada jeg meg armen! Den meste er i skuldra tror jeg. Det var både veldig og ganske vondt, for noen ganger var det helt vondt, men en annen gang var det ikke så vondt. Nå er det fullsmerte i skuldra, og litt mindre nedover. Vondt å skrive faktisk.


Det er backside nosegrab, jeg klarte frontside nosegrab.

Men jeg er fornøyd siden jeg klarte det!

Mamma: Har du skadet deg igjen?
Jeg: ja, tydeligvis

Mamma: Du skulle ha vært forsiktig siden du glemte ryggbeskyttelse idag.
Jeg; jeg vet. Men jeg prøvde å unngå det men skada meg armen i stedet for.

Jeg smilte godt, for jeg har skadet meg alt for mye nå.

jeg: det gjør mest vondt i skuldra
Mamma; så jeg tror at du må ha armstøtte.
Jeg: Nei, trenger det ikke!
Mamma: vil du bli bra igjen?
Jeg har ofte skadet meg, og brydde meg ikke om å passe på helsen min. Men det gjør alltid verre! Nå tror jeg jeg må skjerpe meg. Pass på helsen/kroppen min! Ikke noe breddeidrett i morgen, og det er håndball. Jeg har gledet meg veldig til å ha håndball i breddeidrett time!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar