leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

22. desember 2011

6/7 består av brettet i bena

Nå kan jeg endelig slappe av i bena etter nesten en uke med brettet i bena.. Nemlig 6 av 7 dager var jeg på brettet. De fire første gangene var i Geilo, Session-camp. Men de to siste var det på Tryvann. Like bra begge to. Bortsett fra at Geilo var det mye større, behageligere å kjøre. Fordi det er nesten bare falsk snø i Tryvann.

Nå nærmere det seg juleaften, juleferie har jeg hatt siden tirsdag (to dager siden).. Eller siden onsdag (en uke siden), fordi jeg hadde ikke vanlig skole dag på mandag og heller ikke på tirsdag.

Kan ikke beskrive hvordan det føles å stå på brettet så ofte, merket godt på bena! Mye nye snowboardmuksler i lårene og leggene! Det er bare herlig å få nye muksler! Nå må jeg sette brettet i kjeller i en kort stund. For nemlig jeg ikke kan kjøre i fire dager. Blir hardt det. Men skikkelig godt å kjøre igjen etter fire dager med pause!

Rail i Geilolia. 
Øvelse gjør mester

Like før  Norges cup TTR 2str starter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar