leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

13. desember 2011

Sesong-åpningen

På søndag dro jeg og lillesøs til Tryvann med flere andre. Det var en god del som kjørte snowboard. Det var utrolig herlig å kjøre snowboard igjen etter over halvt år. Jeg og flere andre kjørte litt sakte og forsiktig i starten. Etter en del turer i bakken, da kjørte vi som vi har kjørt lenge. Fikk litt adrenalin-kick da vi kjørte i bakken! Men det forsvant etter vi har kjørt en god del turer med full-fart!




OM kvelden i bakken, (lånt fra Solveig)

I morgen, skal jeg dra til Geilo. Session-camp for jenter. Jeg gleder meg masse! En weekend med kun snowboard, og en gjeng som er jenter og kjører snowboard. Det blir nok en bra helg!


Nå gjenstår det bare å bli ferdig med å pakke! En weekend med snowboard, og er i fjellet. Det burde ikke være vanskelig å pakke..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar