leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

8. februar 2011

Livet går videre...

Jeg har nettopp lest en blogg, les her

Det var en del bra bilder med tekst, jeg har funnet en tekst i bildet som jeg likte godt!
Det er så sant! Jeg har gledet meg masse til å bli stor, men akkurat nå er jeg ikke sikker på at jeg vil være eldre enn den jeg er nå. Jeg vil fortsette med å leve livet mitt. Livet mitt vil være en forsinkelse hvis jeg fortsette med å leve livet mitt. 
Livet etter videregående er det verste jeg vet om, da må jeg fokusere på videre. Hvor jeg skal jobbe/studere eller sted hvor jeg skal bo. Norge eller utenlands. Det skjer veldig mange ting framover. 
Jeg har bestemt hva jeg vil bli, men vet ikke om jeg vil holde den jeg vil bli. Før kunne jeg bare glede meg til å leve livet og oppleve masse ting. Nå må jeg fokusere på livet og tenke på karakter, disse må være gode for å kunne få en bra framtid.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar