leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

6. februar 2011

Nedlegger døveskoler i Norge

Før jeg reiste bort på torsdag, fikk jeg hørt at tre døveskoler i Norge skal nedlegge i 2013/14. Da blir jeg forbanna. Jeg gikk barneskolen en av de skolene som skal nedlegge, det er ikke gøy å tenke på det.
- Hunstad skole (Bergen)
- Nedre Gausen (Holmestrand) - jeg gikk der fra 1.-7. klasse.
- Skådalen skole (Oslo)


På alle tanker at døveskolene skal nedlegge, hvor vil de døve elevene gå etter hvert? Jeg kan ikke tro at Stortinget vil gjøre slik mot oss. Det er helt utrolig at de tør gjøre det, de tenker ikke på framtid våre. Nå er jeg virkelig irritert på De som har sagt at døveskolene skal nedlegge.

Signere her for å holde skolene i live
La døveskoler leve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar