leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

19. februar 2011

Likebubble

8 gode grunner til å være lav! 
1. En 2-seter er stor nok å ligge på 
2. Ingen bukse er for kort! 
3. Du trenger aldri å bøye deg for noen!! 
4. Du ser aldri ned på noen 
5. Du får utrulig god spenst!! (ettersom du må hoppe opp for å nå ting hele tida) 
6. Du sparer solkrem 
7. En dobbelseng virker som et himmelrike 
8. Du har aldri kuler i panna etter å ha gått på dørkarmen 

--------------------------
barneskolen: mamma..jeg skal i selskap på lørdag =) 
mamma: ok, det. 
ungdomskolen: mamma! jeg skal i selskap på lørdag =) 
mamma: hah, ikke prøv å lur meg, si hvor du egentlig skal...
--------------------------
Gutt: Sååå,sex hos meg?
Jente: Okei! :) 
Gutt: Men jeg ligger i dobbelseng med broren min, og han tror vi lager sandwich,så koden er: Tomat=Fortere,Ost=Hardere 
På kvelden: 
Jente:TOMAT,TOMAT,OST,TOMAT! 
Bror: Slutt å lag sandwich,jeg får majones i senga! 
--------------------------
morsdag, farsdag og søndag... når kommer datterdag?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar