leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

25. mars 2011

Alene hjemme er over nå

Jeg og broren min har vært alene hjemme i en uke. altså fra mandag til idag. Det var herlig å være alene hjemme uten foreldre og lillesøster! Vi hadde leilighet for oss selv og bestemmer nesten alt hva vi vil gjøre :) Uten festing og slik selvfølgelig siden det er skole dag etter..

En uke uten mas er stor forskjell med en uke med mas. Jeg hadde humoren oppe hele uken. Kan ikke huske at jeg hadde humoren nede i løpet av en uke.
Jeg hadde gruet meg til denne uka fordi jeg måtte stå opp selv uten vekking, men klarte meg veldig fint med vann i ansikt fra broren. Har ikke kommet for sent til skolen i uken, og det beviste at jeg kan bo alene når jeg er større og har jobb/skole.

Nå blir jeg virkelig fristet til å flytte ut for meg selv og ordner med alt selv. En ting irriterer meg er vel økonomi, jeg har ikke nok det til å bo alene..

OG nå er det over, foreldrene og lillesøster har kommet hjem. Merket allerede forskjell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar