leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

22. mars 2011

Vårstemning

Nå har jeg funnet frem sommer sko og skinnjakke. Det er utrolig herlig å få en ny årstid, snø smelter. Sol skinner mer. Idag hadde vi engelsk heldagsprøve. Vi hadde en pause der ute. Hun som passet på oss oppdaget at det var en blomst som pleide å komme når det er vår, og det var der! Jeg bare smilte og tenkte at det var ENDELIG!

(google)

Da jeg, Hanne Marte, Andreas og Leonard var ferdig, dro vi til byen. Der hvor vi ble der i cirka en time. Koste oss masse i sola og hadde narkomenn i utsikt. Høres ikke bra ut, men det var faktisk gøy å se narkomenn/kvinne som forhandler stoff eller bruke dem. Tillegg hadde jeg fortsatt vinter jakke, de andre hadde skinn jakke eller tynn jakke. Da kom jeg hjem fjernet jeg jakken og fant frem skinnjakke!

Kjøpt i sommeren
Jeg og broren min var ute, og besøkte bestemor. Da var vi på vei hjem løp vi etter bussen. Broren min løp raskt, fordi han har trent! Jeg og han pleide å løpe ganske likt raskt(han er litt fortere). Da kom jeg hjem skiftet jeg til treningstøy med en gang og gikk ut for å jogge i 30 min. I løpet av tiden får jeg skikkelig vår følelse. Mindre snø og varmere..


Vår har endelig kommet og er på jobben, rydde bort snø..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar