leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

25. mars 2011

Første gang

Jeg har kjørt slalåm i mange år, så til slutt ble jeg lei av slalåm og bestemt meg for å begynne med snowboard. Men jeg hadde ikke snowboard da. Jeg har mast på mamma om å skaffe meg et eget snowboard brett. Det fikk jeg ikke, så fant jeg ut at en venninne hadde snowboard, og nesten like stor føtter som meg, så spurte jeg henne om jeg kunne låne den, det fikk jeg lov! 
Så jeg og de andre var på Trollvannkleiva.


Første gang på brettet.
Første gang var faktisk i Ål på påsken, for mange år siden. Jeg husker ikke om jeg kjørte bra eller ikke.

 Heisen var ikke så ille egentlig, falt et par ganger før jeg klarte meg å nå toppen.
 Første fallet
Vanskelig var det!
Enda fall
Blitt bedre! Neida, kunne i hvert fall kjøre mer etter første turen..

Etter turen spurte jeg henne veldig pent om jeg kunne låne brettet til neste turen, men til slutt ble det et par måned med brettet hennes. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar