leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

30. mars 2011

Ny blogg

Snowboard vil få sin ære, egen blogg. Trykk her for å se bloggen :) Så du kan velge om du vil lese min liv med snowboard eller liv uten snowboard. Jeg lever i et liv med snowboard, men kan skrive et liv uten/med snowboard.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå har våren kommet, og det vil bli flere sene kvelder fram over. Jeg glemmer ofte tid når den er vår/sommer, fordi det er ikke mørk før klokken er 9 eller noe sånt nå. Jeg pleide å sjekke tid når det er mørk. Men på en måte er det herlig å være ute lenger i våren enn i vinteren. Vi vil trenger mindre lys for å se hva vi snakker, har ikke særlig lyst å snakke bare for meg selv hvis andre ikke ser hva jeg snakker om.. 

Våren har kommet betyr det også at jeg kan bli brunere! Hater å være blek om vinter. Derfor har jeg, Camilla og Hanne Marte tenkt å ta sol snart. Blir nok deilig å ligge i solarium og slappe av helt!

Ifjor sommer, i Huk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar