leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

8. mars 2011

Dikt

DU VET INGENTING
JEG VET ALT
DU TROR DU VET ALT
JEG TROR JEG VET INGENTING

INGENTING ER ALT
ALT ER INGENTING
DU ER MEG
JEG ER DEG

DU VET ALT
JEG VET ALT
BEGGE VET INGENTING
DET VAR INGENTING

-----------------------------------------

HAVET VAR BLÅTT
HIMMELEN VAR LYS
BÅTEN VAR HVIT
SOLEN VAR GUL

HAVET BLE RØDT
HIMMELEN BLE MØRK
BÅTEN BLE BORTE
SOLEN BLE MÅNE




Hva syntes dere? 
Disse diktene skrev jeg på skolen idag og det første diktet skrev jeg ned bare uten å tenke på hva jeg skulle skrive. Jeg ble faktisk fornøyd, og jeg visste egentlig ikke hva jeg mener med det. Ordene bare ble skrevet ned.

2 kommentarer:

  1. Flink du er a:)
    Likte spesielt det siste diktet !

    SvarSlett
  2. Takk, Emilie! Det gjorde læreren også :)

    SvarSlett