leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

25. mars 2011

Snowboard the life

Jeg har begynt å blogge en blogg, som handler bare om snowboard. Jeg har begynt med å kjøre snowboard ikke for så lenge siden, startet ordentlig for snart over et år siden. Så nå tenkte jeg at jeg kan lage en blogg. Slik at jeg kan lese dem når jeg er 30-40 og se hvordan jeg kjørte eller jeg kan tenke "Åja, stemmer der gjorde jeg".

Jeg kommer til å skrive mye om hva har skjedd, eller hva er mitt mål i løpet av året. Video blir en del av blogg også. Jeg syntes at det er gøy å se på videoer, fordi da kan jeg se hvor mye jeg har utviklet meg i de siste.

Jeg starter med å skrive hvordan det var å kjøre for første gang i 2008 tror jeg. Men det kommer ikke nå. Det vil komme etter hvert.



Petrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar