leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

30. mars 2011

Varingskollen

Det blir sikkert en tur til Varingskollen ikveld, trening..
Snøen avgjør om jeg skal ta frontflip eller ikke, jeg vil ikke ta hvis det er hard snø. Om det er myk, og alt "perfekt" til jeg kan ta frontflip. Så vil jeg prøve det!


Det blir målet mitt i kveld.. Hvis det er hard snø, så skal jeg prøve 360! Har ikke klart det, selv om jeg prøvde med airbag, klarer det ikke heller.. Skammer over meg hvis jeg klarte frontflip før 360!

Dårlig kvalitet siden jeg har filmet på mitt, så sender jeg filmen til lillesøs og overføre fra hennes mobilen til dataen. Kunne ikke overføre direkte fra mobilen min til data, det er problemer med dette. Kabelen er borte og Bluetooth virker ikke..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar