leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

29. mars 2011

Hvorfor begynte jeg snowboard?

Jeg har alltid lyst å kjøre snowboard helt siden jeg var faktisk 5-6 år. Så jeg og familien dro til Ål i påsken en gang, der traff jeg Nina. Hun kjørte snowboard og jeg kjørte slalåm. Vi to har veldig lyst å prøve de motsatte. Det gjorde vi, vi byttet sko. Så prøvde jeg snowboard. det ble bare et par tur tror jeg. Så byttet vi tilbake fordi jeg hadde falt for mange ganger og har ikke lyst og falle mer.

Det var starten. Så etter hvert maste jeg på mamma om jeg vil kjøre snowboard i flere år. Men hun sa bestandig nei, til slutt godtar jeg. Så prøvde jeg snowboard igjen i "ordentlig" i januar 2008. Jeg ble faktisk bedre og begynte igjen å mase på foreldre. Til slutt fikk jeg eget brett! Så begynte jeg å kjøre snowboard, men jeg kjørte slalåm også hvis de fleste kjører slalåm.

Men fram til november 2010 bestemte jeg at jeg skulle bare kjøre snowboard i hele sesong, begynte jeg å lete etter et ny brett. Men fant ikke akkurat det jeg vil ha. Men jeg holdt nesten ordet mitt at jeg skulle kjøre snowboard hele sesong, kjørte twintip bare to ganger i hele sesongen!

Nå begynte jeg å mase på skateboard! Jeg håper at jeg får den til bursdagen, om to uker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar