leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

25. mars 2011

Frontflip på airbag - GEILO 2011

Geilo i mars har jeg bestemt at jeg skulle prøve frontflip på airbag, var veldig nervøs først. Når jeg klarte det, var det egentlig lett å ta frontflip, det er nesten samme som i trampoline. Forskjellen er bare at jeg snurrer saltoen i siden.






 Bildene var ikke riktig rekkefølge. En dame tok disse bildene, og hun viste meg bilde nr. 5, der syntes at det var veldig fint. Så spurte jeg henne om hun kunne sende bildet til meg. Det viste seg at hun er engelsk og har kommet hit for å ta bilder og tok faktisk hundrevis eller tusenvis hopp bilder! Så sendte hun alle bildene av meg og lillesøster til meg. Der fant jeg ut at jeg hadde "riktig rekkefølge" av hoppene..
Rebecca tok bildet. Syntes det var tøft..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar