leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

17. oktober 2011

BikBok

Idag var jeg på skolen først før jeg, Charlotte, Camilla og Beate dro til Storosenter for å handle litt. Jeg ble med spontant. Derfor har jeg ikke planlagt hva jeg skulle kjøpe. Det var mye lettere å kjøpe ting når jeg ikke planlegge hva jeg skulle kjøpe.

Jeg kjøpte to topper og en rutete jakke. Som jeg har lengt etter lenge. Så sa jeg til Charlotte; visste du at jeg "shoppet" idag for første gang på lenge! Kanskje snart over halv år. I Tyrkia telles ikke med.. Stolt over meg selv at jeg ikke har brukt masse penger på bare klær som jeg gjorde i 2008-2010!! Tør ikke tenke på hvor mye jeg har kastet bort på bare klær...

Nå kan jeg slappe av uten å tenke på at jeg vil ha den rutete skjorte og trenger flere nye topper. Nå har jeg dem. Neste blir det nok bukse.. Venter til jeg har nok penger først..

1 kommentar: