leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

27. oktober 2011

FIFA12

Som jeg har sagt for flere dager siden at jeg er blitt avhengig av å spille ps3! Da jeg kom hjem fra en helg med nesten fulltid med ps3 på internatet. Trodde jeg at jeg ville bli lei av å spille ps3 når jeg kom hjem. Jeg spilte nesten ingenting på mandag og tirsdag. Så merket jeg at jeg begynte å savne spillene , FIFA12 og Tekken. Har ikke Tekken hjemme, men vi har FIFA12. Derfor spilte jeg maange timer igår, og idag!

Begynte å forstå mer og mer hvordan jeg skulle spille FIFA12, men ikke alt. Øvelse gjør mester. Syntes at det var ekstra morsom å spille mot vennene i online, selv om de er myemye bedre enn meg. Men det er gøyere likevel syntes jeg.

Mitt mål med FIFA12, er at jeg skal slå en av de gutta som spiller evighet med dette spillet! Spiller ikke rolle hvem, men en av DE!

1 kommentar: