leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

25. oktober 2011

Sovnet bort dagen

I går etter jeg kom hjem, var jeg alt for sliten til å holde øyne mine oppe. Derfor avsluttet jeg dagen allerede klokka kvart over 4 i ettermiddag.. Jeg hadde håpet at jeg vil våkne til neste morgen, uten å bli avbrudd. Selvfølgelig fikk jeg ikke til. Siden jeg sov i foreldrene sin seng, større og mykere. Måtte tillegg pakke ut dyne/pute fra senga, gidder det ikke. Så jeg bare lå i senga og så på en film, sover lett av filmer når jeg er trøtt. Sov med en gang etter jeg så noen minutter. Det var så godt å sove etter en helg med nesten bare 7 timer søvn. Det var ikke lurt egentlig. Bedre å gjøre det i ferien eller noe sånt, og ikke i helg!

Jeg ble vekket av pappa klokka halv ett om natta, han ville sove. Derfor søvnen min ble avbrutt og måtte gå til senga mi for å sove videre. Men ble allerede våken. Men det holdt ikke lenge faktisk. Sov igjen etter en time og halv. Og varte helt til i morges. Måtte stå opp for å dra til skolen. Men gjett jeg klarte det ikke. Det var alt for deilig å sove leenge! Det endte opp at jeg kom for sent til skolen.

Idag på skolen var jeg fortsatt trøtt, selv om jeg sov kanskje mer enn 15 timer til sammen. Nå skal jeg være våken til eleve om kvelden, og få døgnrytme tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar