leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

23. oktober 2011

Tekken 6

Tror at jeg og Charlotte er avhengig av Tekken 6 nå. Vi har kun spilt Tekken siden i natt! Vi spilte helt til 9 om morgen, så la vi oss, men jeg og Charlotte våknet dessverre etter to timer og halv med søvn, det endte opp at vi spiste frokost og spilte Tekken nesten helt fram til nå. Andreas sover fortsatt nå..

Det var veldig gøy å spille med Andreas og Charlotte i natt! Vi spilte og lo masse!


I natt hvor vi var sååå trøtte!


Mange morsomme diskusjoner med Andreas siden han var så overtrøtt og skjønte ikke helt hva vi sier og hva han sier selv, tror jeg.. Men det var morsomt å se på Andreas når han spiller"!


Utslitt! 


Nå skal jeg spille fortsatt! Blir ikke lei av spillet jeg, og blitt avhengig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar