leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

20. oktober 2011

Importer

Nå har jeg importert snowboardbloggen min til denne bloggen. Da skal jeg skrive ned de jeg har lyst å skrive i hverdager. Fra A til Å kanskje. Det er opp til dere om dere vil følge med bloggen min eller ikke. Jeg skriver ned bare hva jeg føler eller meninger. Det er lettere for meg å skrive ned enn å holde dem i hodet eller inn i meg. Bloggen er en hobby for meg, har jeg noe å fortelle eller lyst å skrive om. Da skriver jeg. Ikke alltid jeg har noe å fortelle eller ledige.


Endelig har jeg skatet igjen etter en LAANG stund. Det var deilig å skate igjen, men er ikke så flink som jeg var. Var aldri veldig god i skate, men øvelse gjør mester!


Nå jeg bare venter på at snø skulle komme! Merkelig nok at jeg liker sommer best, men savner utrolig snø fordi da kan jeg endelig kjøre snowboard! Så nå kanskje liker jeg vinter også? Hvit bakken, folk med tjukke klær, hjelm, brille og snowboard! Kan ikke klippe bort bildet jeg har "laget" i hodet mitt akkurat nå!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar