leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

5. oktober 2011

Høstferie

Nå har jeg endelig høstferie! Som jeg har lengte masse i de siste. Høstferien startet med en gang DM, der hvor vi Oslo jentene avsluttet med sølv, i mens de Oslo A gutta endte gull! Er nemlig stolt av dem, og oss selv. Det var en hard helg, mindre søvn enn de vanlig og masse muskler ble brukt. Øyne mine døde etter jeg stod i keeper på en hele kamp. Visste ikke at det ville stjele masse krefter å stå i keeper jeg. Men det var så godt å dra til hytta etter DM, der fikk jeg slappet av nok!


På vei hjem idag kjørte jeg nesten halvparten, og de resten kjørte mamma. Stolt over meg selv at jeg kjørte ganske bra, med små feilene som skal rettes opp etter hvert! Vil ha lappen nå, da kan jeg kjøre masse!! Lommeboka blir nok raskere tomt når jeg får lappen... Må nok skaffe meg fett jobb med fett lønn.

Nå skal jeg bare slappe av! Skate og fotball skal det bli i ferien også. Klarer ikke å holde meg ro etter en helt med masse muskel-bruk! Håper at lillesøster gidder å være med meg ute og skate litt i morgen..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar