leser bloggen akkurat nå :)

Hvor mange har sett bloggen min:

23. oktober 2011

Internatet

Nå sitter jeg, Charlotte og Andreas i Jørgens rom på internatet, der hvor vi har tv med PS3 med Tekken og Fifa12 spill. Vi bytter på å spille, jeg og Charlotte. I mens Andreas er fokus på sine egne PC. Vi har spilt helt siden kl kvart på 9 om kvelden til nå.. Vi skal fortsette med å spille etterpå..

Det er mye gøyere å være her på internatet med venner enn å være hjemme, forever alone. Her har jeg venner og har det gøy nesten hele tiden! Vi har alltid noe å snakke om her. Det ble sjeldent stille stund her. I Jørgens rom har det vært mange personer her i løpet av kvelden/natt! De har både kommet og dratt, i mens jeg, Charlotte og Andreas har vært her hele tiden. Det var gøy med dem her..

Susanne og Ida har også vært her, vi tok mange tulle bilde på PhotoBooth i macen min. Vi lo masse! Livet er herlig her på internatet. Jeg vurderte faktisk å sove her hver helg når de er her også!


Nå skal jeg spille Tekken, og skal prøve å slå en mann som jeg og Charlotte har slitet å slå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar